Jag vill mycket men jag orkar inte.

Varje morgon har bebisen som rutin att börja sparka så fort jag slagit upp ögonen, känns som om den vill jag ska veta att allt är bra med den även denna morgon - Mysigt!

Rastlösheten är stor, ser till att sysselsätta mig förjämnan men känner mig ändå rastlös! Sen går inte de här ihop alls med min energi som fortfarande är lägre, antagligen pga järnvärdet eftersom dom ej ringt tillbaka ang mina sköldkörtelprover.
Jag vill ha energi och hoppa upp och ner, men orkar inte så får ta de i den mån jag orkar.

Sambon åker till Grekland i över en vecka idag och seglar, stackars Ebba kommer sakna sin pappa tror jag.
Jag börjar bli förkylld och Ebba har dragits med sin förkyldning ett tag.
Underbart känner jag , så vad ska man göra för att piggna på sig och gå omkring med ett leende?
Saftkok? Baka? Vi får se.

Blev även glatt överasskad när jag såg att ytterligare två stycken lagt till mig på bloglovin, trots att jag numera är inte lika flitig bloggare -Tack , det värmer verkligen!

Kaffe och frukost - Tjohej!


Kommentarer
Erika - I Väntans Tider

Det är så tråkigt när man vill så mkt men inte orkar. Samma är det för mig :(

2011-07-14 09:24:07
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Åh vet hur det känns det där med rastlösheten, är exakt likdan man vill ha gjort så mkt hemma bland annat. haha bra tips som fungerar på mig är att ta sig an ett litet större projekt. Just nu målar jag altanen på baksidan, vilket jag endast kan göra när fästman kommit hem från jobbet, då jag inte vill måla avbryta osv med Alfred, blir så hattigt..hehe..då blir jag lugnare för jag vet att jag har ngt att göra måste göra klart det..

Segla i Grekland lät ju inte heeeelt fel!Brukar han göra det?

2011-07-14 10:12:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Elin - Blivande Mamma.

Men vilken sötnos! :D

2011-07-14 12:40:44
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Elin - Blivande Mamma.

Tack tack & detsamma =)

Jaså, när har du bf?

2011-07-14 13:28:26
URL: http://elinpantsar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0