En aning kaosartat.

Godmorgon!

Minst sagt kaosartad kväll igår. Mycket att tänka och fundera på och mitt i allt gick en propp och hela huset blev alldeles becksvart. Johan var på bandy och jag var lite halvt panikslagen eftersom jag är mörkrädd. Visade sig att de var jordfelsbrytaren som gått pga att hyresvärden inte fixat någon riktig sladd till värmepumpen. fick alltså stänga av pumpen och sätta på elementen (vilket kommer resultera i massa extra pengar pga värmen)
Tror ni jag fick tag i hyresvärden då? Nej han har gått och bytt nr utan att informera om de..

Ny dag med nya tag inte sant?
Sista dagen i skolan och ingen idrott idag, och de är jag tacksam för för hela kroppen värker. Istället ska vi ha något som kallas mångkulturell dag.
Jag hamnade i kör gruppen och jag kan inte sjunga... Vi får se vart detta slutar..


Kommentarer
Bella

Vad jobbigt det är när saker och ting strular. Har ni fått tag på hyresvärden nu? Har ni fått igång ljuset?



Kikade bland recepten och där fanns det mycket gott som jag får testa på någon dag :)



Kram

2011-03-10 09:48:56
URL: http://bbella.blogg.se/
Frida

Vilka fina bilder, haha stackars dig tur att det löste sig tillslut!

2011-03-10 12:05:54
URL: http://brunettfriida.blogg.se/
Ulrika

Har följt din blogg vädligt länge o du nämner aldrig din kille johan o vad han gör?Bara du o ebba han e väl en del av ditt liv med

2011-03-10 17:14:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0