Deppigt.

Två små barn i sängen inatt, minimalt med plats och lite sömn.
Lägligt till veckans längsta dag inte sant?
Det är ju egentligen inget och gnälla över, bara att köra på och ladda med en ordentlig frukost och göra det allra bästa av situoationen helt enkelt.
Usch jag har känt mig så nere det senste, hösdepressionen har börjat nå mig misstänker jag.
Jag är en människa som är otroligt beroende av vädret och mörker, mindre frisk luft gör mig deppig och sedan lägger man på stressen med att presetera  sitt bästa både i skolan och på hemmaplan och man kan helt plötsligt förstå varför man inte känner sig tipp topp alla dagar.
Nej låt nu det falla lite snö, så vi får det ljusare och kan vara ute utan att bli helt genomblöta och sedan håller vi tummarna hela vintern går i rasande fart och våren når oss med rekordfart!
 
En vacker vinterdag förra året.
 
 

Kommentarer
Emma

För lite sömn är alltid jobbigt för humöret ..

Svar: Mja, fast samtidigt är jag van vid att ha det så. Mina barn har ju aldrig sovit enheö natt nästan och Ebba blir fem nu.
Emmelie

2013-11-05 08:21:29
URL: http://emmaloves.se
Yohannas.se

Ja fyyy för mörker, det är inte menat för oss människor.. särskilt inte de dagarna då det inte är ljust ALLS på hela dagen.. då hjälper det ju inte ens att gå upp tidigt :( Jag har glömt vad du studerar? Å hur går det???(Underbar bild från vintern, å vad fin header du gjort, det har jag missat!)

Svar: Jag läser upp alla gymnasienämnden på folkhögskola för st sedan satsa på sjuksköterska och sedan bm:) nej mörker, jag orkar inte med det:( tack för kommentaren om headern, behövde lite nytt :)
Emmelie

2013-11-05 11:05:58
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Amanda

Mörker är verkligen deprimerande, men vilken ljuvlig bild du fick till förra året!
Kram

Svar: Tack ❤️
Emmelie

2013-11-05 14:13:03
URL: http://aochmflyttarin.se
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Vilken vacker bild! :)

2013-11-06 20:58:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0