Förberedelser inför veckan.

Idag har varit en sådan dag då tiden tycks ha gått framåt trots att vi knappt gjort någonting alls.
Hela förmiddagen gick åt att laga mat, jag tänkte nämligen vara smart nog och förebreda inför kommande vecka och slippa den stressen när jag kommer hem sent ifrån skolan.
Så potatisgratäng, ris, chiliconcarne och en kycklingrätt står nu i kylskåpet redos att ätas de där sena kommande eftermiddagarna.
Fick iallfall besök under ett par timmar idag, det var välbehövligt vill jag lova. Jag kan bli lite smått tokig på att ha hela hemmadagar men barnen verkade inte bry sig det minsta iallfall. Ebba hade ju sin gymnastik och Hugo var så nöjd så över att vara med sin kära mor.
 
Nu ska jag försöka mig på att plocka fram allt plugg och sätta mig en timma i köket och föreberda mig inför morgondagens seminarium. Jag är riktigt nervös! Dels för att jag fullkomligt avskyr att stå och prata framför folk men även för att jag inte riktigt vet vad läraren förväntar sig ifrån oss.
Så resten av kvällen spenderar jag framför de där tunga böckerna..
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

Gullig hjälpreda du har :)
Jag ligg-amma förut men hon blir så tokig o sparkar ihjäl mig nu för tiden :)

2014-08-31 21:46:19
URL: http://angusfoto.blogg.se
maria eek

Mysigt att laga mat tillsammans. Lycka till imorgon!

Svar: Ja han var nöjd <3 Tack, det behövs. Jag är verkligen jättenervös!
Emmelie

2014-09-01 00:19:15
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0