Gratis egentid med Hugo.

Godmorgon.
 
Storbarnet är lämnad på skolan och jag och Hugo kröp återigen ner i soffan eftersom regnet fullkomligt öser ner utanför fönstret. Det är lite lyxigt att själv får välja vad man vill se på tvn tycker han och valde det för honom självklara valet - Diego. Tänkte att vi passar på och sitter såhär en stund, jag misstänker nämligen att hans spring i benen kommer ta övertaget och den här lugna stunden är ett minnne blott.
Snart ändå dags för dammsugning av golv och sedan tar vi bussen ner till stan och kollar lite kläder till barnen, byxor är vi i stort behov av just nu.
 
Får försöka ta vara på de här dagarna med egentiden med Hugo som jag får på köpet när Ebba är i skolan, ett par timmar då det bara är jag och han liksom. Skulle dock behöva liknande med Ebba inom kort, lite mamma och dotter mys tillsammans. Det blir verkligen så mycket lugnare med ett barn hemma, rena semstern rent ut sagt ;) Men då slipper man konflikter och man ser hela tiden barnets behov.
Viktigt att få vara själv med mamma eller pappa ibland tror jag <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

Det tror jag också :)
sötaste killen i stan!

2014-08-21 10:05:01
URL: http://www.angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0