Kulturkalaset.

 
 
Som ni ser så tog vi oss till Göteborg och besökte kulturkalaset. Vi höll oss i trädgårdsgästföreningen tillsammans med alla andra barnfamiljet. Herregud så mycket folk och det var en pärs att bara hålla koll på vilka som var sina egna. Men jag tror ändå att barnen var rätt så nöjda med dagen, fanns ju gratis glass och en lekplats och vilka gillar inte det? Nästa gång det blir en tur till storstaden så blir det dock under en dag då det är mindre med folk, för fy vad alla dessa människor överallt stressar mig! Har det rätt gött i lilla hålan Alingsås, haha inte trodde jag att jag skulle säga så för tio år sedan vill jag lova.
 
En av två barn sover redan gott och Ebba ska få göra detsamma inom kort, jag tänkte slå på några avsnitt av Sons of anarchy och sedan lägga mig i tid eftersom det vankas jobb hela helgen.
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0