Kvälls-tankar.

 
 
Nu tar jag "helg" efter ett par dagars arbete, ska bli skönt att ta det lite lugnt ett par dagar innan det är dags igen. Lugnt blir det ju aldrig med mina två yrväder, men jag behöver iallfall inte vara ifrån dom och jag kan se till att börja få mer ordning här hemma. Mitt nästa projekt är att få ordning i min lilla klädkammare som ser ut som ett kaos, där inne ska det vara prydligt och jag ska använda ytrummet väl med hjälp av korgar och liknande tids nog. Johan har flyttat ut alla sina grejer därifrån och då kan jag  ju börja  få ordning där. Inom kort flyttar han ut helt, de senaste dagarna har det vart mycket bärande av möbler osv. Känns läskigt att vara själv, hur ska jag klara nätterna själv med två barn som inte sover något vidare? Hur ska barnen reagera? Osv osv, samtidigt vill jag bara att han flyttar på direkten så jag någon gång kan få chansen att börja lappa ihop mitt liv och börja om på nytt. Att bo tillsammans efter allt vad som hänt är extremt påfrestande och först när han bor på annat ställe så kan jag kanske börja ta mig i kragen igen och förhoppningsvis bli starkare.
 
Nu blir det soffläge, Sons of anarchy och lite ostbågar medan åskan fortsätter mullra här omkring.
Godnatt kära ni, och återigen tack till er som lämnar små ord med jämna mellanrum<3
 

Kommentarer
Birgitta S

Hej!
Du ska se att när personen som svikit dig på alla sätt och tagit sina saker då kan du få lite mer struktur i det rent paktiska. Sen får vi hoppas på att du kommer in på din utbildning eller hur? och vet du även om man vil erbjuda utlandsemester och allt annat som kostar glöm det de är små och glada att hitta på saker och vara med sin mamma bättre och billigare med ett extra kakpaket på stranden .
Kram och lycka till !

2014-08-03 22:37:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0