Lördagsmorgon.

Lugn och ro denna morgon, jag har suttit nästan en halvtimma med kaffekoppen och datorn och hunnit vakna till liv.
Ebba har gett sig upp på sitt rum där hon sitter och pysslar och tillverkar present till sin pappa som fyller år imorgon. Det är så fint och se hur hon verkligen anstränger sig ända ut i fingertopparna för att det ska bli så bra som möjligt.
 
 
Idag blir det loppis som vanligt eftersom det visade sig att den höll på augusti ut och sedan direkt efter det så tar jag med mig mamma på tåget mot Skövde. Kontrollfreaket i mig vill veta exakt vart skolan ligger på måndag när jag ska dit så jag slipper vela omkring då.
Nu ska sängarna bäddas, djuren ha mat och sedan ska vi göra oss ordning så vi hinner ta bussen som går om en timma - Godmorgon på er alla och ha en fin lördag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0