Trött morsa.

Alltså mina barn sover så otrolgit dåligt just nu, det skriks, gnälls och sparkar och jag var helt slut när klockan ringde 05:15 eftersom jag ska iväg och jobba i köket redan vid 07.
Jag är helt slut av barn som håller mig vaken och oväder som drar in nattetid och gör så det både åskar och regnar så det smäller mot rutorna, kaffekoppen är väldigt välkommen denna morgon vill jag lova!
Ska bli spännande att testa på och göra något nytt och vara i ett kök och jobba, pluggar jag så kommer ju det inte bli tal om att arbeta mycket men ibland på lov kanske man kan hoppa in och tjäna extra pengar.
Och på tal om plugget så hoppas jag verkligligen tiderna är fel, att jag inte behöver gå så långa dagar och att jag kan lösa det och börja studera trots allt, men som sagt inte på bekostnad av mina barn.
 
Nu ska här väckas Hugo och sedan ska vi ge oss ut mitt i natten för att hinna till dagis och fritids innan jag börjar jobba - Hej vardag !
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0