En dag att fira.

Sista tentan skrevs igår och nu är det sommarlov!
I tre månader framöver så slipper jag pendla tio mil om dagen för att komma till skolan och om kvällarna kan jag faktiskt vara ledig istället för att plugga. Att plugga med barn är kämpigt, men jag har liksom inget annat och jämföra med och den lilla tid jag har måste jag prestera på. Så fördelen med att plugga med barn är väl att man inte kan skjuta upp saker och ting, för då har du nästintill ingen som helst möjlighet att komma ikapp igen :)
 
Idag väntar studenten för min fina lillasyster. Ser fram emot att se henne springa ut, att hon klarat alla dessa åren gör mig stolt. Jag och barnen ska klä oss extra fint med långklänning för mig och Ebba och skjorta för Hugo. Jag har aldrig i hela mitt liv burit en långklänning och känner mig inte helt bekväm i annat än jeans, men får försöka sträcka på mig och vara bekväm i mina kläder.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0