En ny vecka startar.

Godmorgon ny vecka!
Morgonen startar med ett ordentligt syskonbråk, jag förstår inte hur de orkar vara på varandra så mycket hela tiden?
Jag önskar så att de kan komma överens o leka med varandra mer ofta än i nuläget. Visst är de vänner också, men oftast avslutas leken i bråk och skrik från någon av dom. Det där med att ha en treåring och en sexåring samtidigt är verkligen inte det enklaste alltid.
 
Jag hoppas få komma in och jobba lite extra i veckan, även om det är gott med lediga dagar så behöver man desperat pengarna som studerande. Men vi får försöka njuta av de lediga dagarna vi får tillsammans och barnen blir lediga från förskola och fritids och får nog nästan sommarlov hela sommaren i år.
Idag är planen att vi ska umgås med en kompis till mig och hennes barn, under hela mitt första år på högskolan så har jag knappt hunnit med vänner alls som inte bor i grannskapet. Det är jättetråkigt men inte helt konstigt med tanke på att pendlandet och studierna tar mycket tid, får vårda vänskapsrelationerna ordentligt i sommar helt enkelt!
 
En av våra fyrbenta ligger gott i solne och uteplatsen <3
 
 

Kommentarer
Caroline - mamma utomlands

Tack för din kommentar, nu har jag skrivit ett inlägg om det :) Kram

2015-06-16 14:10:24
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0