Fullt ös hela tisdagen.

Godkväll.
 
Tisdagen har gått i ett rasande tempo eftersom vi fick besök strax efter klockan nio i morses, passar mig med morgonpigga barn perfekt. Vi tog oss en promenad ner till stan där vi blev bjudna på en glass var och gick sedan en snabbis in på H&M för att se om jag hittade en klänning till midsommar. Jag har ju redan en jättefin långklänning men känner mig mer bekväm i den kortare så nu har jag valmöjligheten att välja mellan två iallafall.
 
Efter vi tagit oss tillbaka hem till mig med buss och ätit lunch så vandrade vi iväg på nya äventyr och letade efter en nybyggd lekplats som vi hört talas om. Solen kom fram och värmde riktigt gott när vi satt där ute medan barnen lekte, lite till värme nu bara så man kan ta sin första dag på stranden - som jag längtar.
Blir en riktig slapp kväll, barnen sover och Henrik likaså och jag ska äta toast och kolla sex and the city i soffan, lyx!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0