Påsken 2017.

Påsken är på väg mot sitt slut och vi har i vanlig ordning samlats hos min pappa för påskmat och äggjakt. Barnen tycker det är lika spännande varje år att följa ledtrådarna och slutligen nå fram till målet.

Påskägg i mängder har det blivit och vi har umgåtts med både min och Henriks familj, så påsken kan sammanfattas som bra.

Jag har påbörjat min praktik i hemsjukvården, fyra av sex veckor kvar och jag kan tycka att denna placeringen kunde kortats ner avsevärt. Slutprovet på hela sjuksköterskeutbildningen är på fredag, jag har knappt öppnat böckerna eftersom jag tror det är lönlöst att läsa sig till allt vi gjort under tre år. Nervositeten inför slutprovet är stor men jag hoppas mina grundkunskaper är tillräckliga för att klara mig. Sista utmaningen sker sedan i början av maj då ett praktiskt slutprov väntas!
Önska mig lycka till, cirka 1,5 månad kvar till färdig sjuksköterska!


Kommentarer
Anonym

Jag tycker du är grym!! Heja dig och lycka till med allt!

2017-04-17 22:01:22
Anonym

Jag tycker du är grym!! Heja dig och lycka till med allt!

2017-04-17 22:01:24
Cilla

Lycka till!

2017-04-26 15:11:30
URL: http://nouw.se/cillaphoto
Anonym

Härlig aktivitet och härligt med så många barn! :)

2017-05-09 11:18:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0