En röd fredag.

Barnfri, barnen är hos sin pappa för första gången på väldigt länge (ja om man bortser från julen då de var och besökte släktingar i Borlänge) Förhoppningsvis ska de börja vara där igen nu varannan helg, det tror jag dom och jag behöver. Vi har inget planerat alls för idag, men egentligen borde jag påbörja skriva min hemtentamen som fortfarande inte ens är påbörjad. Det är svårt för mig att välja bort måsten framför sådant som egentligen borde vara prioriterat för att jag ska må bättre - vila och umgås med vänner och samla energi. Jag har ätit mina mediciner i 1,5 vecka nu och äntligen börjar alla biverkningar lägga sig, jag antar de kommer tillbaka lagom tills doshöjningen på torsdag men fram tills dess så njuter jag av att känna igen mig själv.
 
Igår spenderade vi förmiddagen i ishallen tillsammans med barnens kusin, de gjordes av med energi och sedan lektes det ett par timmar här hemma. Dagar då jag har saker planerat mår jag som bäst, då hinner jag inte stanna upp och känna ångesten på samma vis.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0