En utflykt till slottet.

Herregud som det regnar ute idag, det riktigt smattrar mot rutorna och min energinivå är på botten efter snart en veckas semester hemma med alla barnen. Henrik märkte nog hur trött jag var när jag slockande i barnens säng medan jag skulle ha koll på att de lekte fint med varandra, så han paltade på barnen regnkläder och åkte till närliggande camping och hyrde trampbilar. Barnen gör av med energi och störs inte alls av regnet, de har ju jätteroligt och jag får ladda batterierna hemma själv i några minuter.
 
För ett par dagar sedan besökte vi Nääs slott som en liten utflykt här, vi har ju bara cirka tio minuter i bilen dit men jag har faktiskt aldrig varit där ändå. Så himla fint område och vandra omkring i, hade barnen varit på lite bättre humör och inte gnällt om allting så hade vi nog stannat längre. Nästa gång åker jag nog själv med Henrik, hundarna och Ebba som gillar historia lite mer än pojkarna gör =)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0