Ute på vår baksida.

Godmorgon söndag.
Efter min examen så slog förkylningen till, hur är det möjligt? Jag som aldrig är förkyld och så fort jag slappnar av så slår viruset till. Jag hoppas inte jag blir nockad, för imorgon börjar arbetet som sjuksköterska på Alingsås lasarett. Igår körde vi en hemmadag, umgicks med grannar och jag fixade lite på baksidan. Jag vill verkligen använda vår uteplats iår, men då vill jag ha den mysigare och mer ombonad.  Förra året byggde vi alltanen och slapp de där fula stenplattorna och detta året får vi fortsätta. Ett första försök till att få till den känslan var att köpa en utomhusmatta och det blev ju mysigare direkt. Nästa steg är att köpa en paviljong i rostfritt stål och lite lampor, det får bli när skattepengarna har kommit.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0