Längesedan.

När jag väl får tummen ur att logga in på bloggen som funnits sedan 2007 så är det under sjukdomstider. Hugo vaknade vid fyra inatt och kräktes och har hållt på sedan dess. Jag lider ju av extrem fobi och rädsla för att drabbas av magsjuka och att ta hand om och vårda min lilla sjuka femåring är inte helt enkelt. Så sedan fyra i morses så har vi legat placerade på soffan, kollat Netflix och sprungit marathon till toaletten. Jag hoppas det är över snart och att ingen mer blir sjuk, men den turen har vi nog inte denna gången.

Så fort sjukdomen är över så ska jag försöka att börja använda min kamera mer flitigt och kika in här mer regelbundet igen. Blogga är ju egentligen något jag gillar att göra, ett fint sätt att memorera vardagarna i livet helt enkelt.


Kommentarer
Cilla

Hua. Milo hade med 24 timmar av kaskadkräk. Stackarn hade brustna kärl i ansiktet på morgonen. Hatar att man inte hinner till toan utan kräks ner hela sängen i mörkret😓 Hoppas han är bättre nu! Kram

2017-03-21 10:02:39
URL: http://nouw.se/cillaphoto


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0