En nystart av bloggen kanske?

Vilken sommarhelg långledigheten bjöd på! Närmare 30 grader varmt och riktigt försommar, jag som älskar värmen har njutit i fulla drag. Vi har grillat, umgåtts med alla grannarna runt om i området och bara tagit det lugnt. Jag planerade igår ett första besök på stranden men tyvärr kom regnet och är kvar ännu. Regnet idag är ganska välkommande från min sida eftersom jag sitter och pluggar inför min första utbildning på sjukhuset senare i veckan. Jag har ju precis blivit klar med min sista inlämmningsuppgift på sjuksköterskeprogrammet och ny utbildning på jobbet känns väl kanske inte jätte lockande. Gör det bästa av situationen och kokar te, kryper upp i soffan och läser om akut omhändertagande. Kan inte förstå att jag är färdig och legitmerad sjuksköterska om fyra(!) dagar?
 
Igår möttes jag av paket när jag vaknade, Ebba och Hugo hade för en gångs skull hållit sams och tillverkat mig en liten morsdagspresent i form av teckningar, någon ihoplimmad tuss som skulle föreställa en kanin, haha och Hugo hade gett bort en av sina favoritpokemonfigurer till mig (det är storsint av honom vill jag lova)
 
Dags att fortsätta läsa, och kanske starta upp bloggen på nytt efter de senaste halvårets tystnad? Lämna gärna lite kommentarer så blir det roligare att blogga mer regelbundet, för som jag saknar det egentligen.
 
 

Kommentarer
Rebecca

Så grymt bra jobbat! ❤️

Svar: Tack=)
Emmelie

2017-05-30 08:50:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0