Hösten.

Sommaren känns så himla långt borta och hösten som jag inte gillar alls är återigen här. Jag tror att mitt största problem med hösten är mörkret och regnet. Jag är en människa som behöver frisk luft och natur för att må bra, och visst kan man vara ute på hösten med men regnet gör det inte behagligt. För att må bättre så tror jag att jag får försöka prioritera utevistelse trots att vädret kanske inte är det bästa. Idag ska vi till exempel på valutaeffekter och det är riktigt ruskigt höstväder, men får pasta på oss kläder och ta med en matsäck och försöka njuta ändå. 


Några tappra läsare finns fortfarande kvar här inne, och det är jag tacksam för. Börjar min kamera användas igen så blir naturligt inläggen fler, jag kan inget lova men jag ska verkligen försöka prioritera bloggen eftersom jag gillar att spara mina minnen i text. 


Kommentarer
Rebecca

Jätte mysigt att komma in och läsa lite ☺️❤️ Jag håller med om att hösten är blöt, men försöker alltid vara i skogen på hösten just för att man mår så mycket bättre av att vara i naturen

2017-09-23 09:14:19
WWW.angusfoto.blogg.se

Ja vad hände?! Allt bara dog ut, jag fick nytändning, får se Hur länge det varar :) tack för dina fina ord

Svar: Ja men kameran har legat i en låda och livet består bara av vardag, därav inga inlägg. Saknar den dock
Emmelie

2017-12-03 12:56:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0