Hemma på vår gata.

Vilken svacka jag hamnat i, tröttheten är verkligen extrem. Jag som ständigt gillar att göra saker är ofta sänkt och orkar inte ta mig för mer saker än att möjligtvis umgås med grannarna på gården. Grannarna vet hur jag mår och jag behöver inte låtsas att allt är bra utan kan vara i den sinnesstämmning jag faktisk är i. Det tar otroligt mycket energi att låtsas, att ta mig för aktiviteter och måsten när jag egentligen inte orkar. Jag vet inte varför jag blivit så extremt mycket tröttare och sämre i mitt mående, har det betydelse att Henrik börjat jobba? Att jag mentalt stressar över att sommaren snart är över och vi knappt fått gjort någonting pga mig?
Ny dag, får se vad jag orkar med idag.
 
Hugo och granntjejen Minea, tur de har kompisar nära inpå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0