ÅHHHH

Allt irriterar mig och jag känner mig inte de minsta positiv till något.
Stör mig på alla människor som påstår sig vara vänner fast dom kanske inte alls är de.. vet inte om jag överreagerar eller inte men va fan.

Helgen har varit okej, eller jag humöret har verkligen varit på bott och jag har tillbringat mesta delen av tiden i sängen.
Försökte gå med Evve o Kenneth igår.. inte så att de va otrevligt på ngt sätt, men låt mig säga - en annulunda situation.

Idag skällde jag på Johan för första gången typ, men men bara störde mig så mkt på allt han sa.
Han va liksom sur för att han va trött.. va faaan tror du jag är?!
Åh.. jaja imorgon ska han träffa soc och snacka med dom om allt.. förhoppningsvis går allt bra och han flyttar ner snart. . kan nog bli lättare då.

Min ångest har börjat komma tilbaka mer och mer..
Den där välbekanta känslan av att man inte riktigt får luft, att ngn sitter på ens bröst eller att luften man får i sig inte är tillräckligt syresatt.
Sjukt jävla jobbigt, blir ännu jobbigare när jag tänker på att jag ska till jobbet imorgon.
Vet verkligen inte varför de känns så himla hemskt, men de gör de verkligen!

Idag har jag varit med Della hela dagen, bara legat o slappat o kollat film med henne.. hon lagade mat till mig med.
Tack syster!

Nej får lägga mig igen.. har sånt otroligt tryck över bröstet o mår allmänt kass!

Kommentarer
Lizette

Hoppas du mår bättre snart! Jag är din vän iaf och det hoppas jag att du förstått! Kraaam

2008-04-14 09:26:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0