Jag älskar dig

Innan du ens har kommit till oss älskar jag dig mer än va jag trodde va sant.
Vetskapen att du ligger inuti mig o växer är otroligt.
Du hör oss o du känner oss när vi rör på min mage, vårat alldeles egna lilla mirakel.
Hur kommer du se ut?
Kommer du va lik mamma eller pappa? Eller va en härlig blandning av oss båda?
Vilken ögonfärg kommer du ha?
Hur kommer din personlighet bli?
Kommer du va "mammig eller pappig" ?

Allt jag bryr mig om är att du är frisk, de är de som är viktigt.
Om du bara visste hur älskad du är redan, att jag efter varje spark nästan fortfarande blir förvånad o tycker de e en otrolig känsla.
Att jag kan spendera timmar varje dag med att bara titta på magen o se hur du rör dig där inne.
Tänk vilka framsteg du gjort redan, du kan sparkas mkt hårdare o du håller din mamma vaken om nätterna genom att lägga dig lämpligt så jag måste kissa.
Jag vill att hela världen ska få känna dina sparkar o inse hur fantastiskt de är, men tror ingen kan känna samma lycka för de som jag gör.

Vill bara du ska veta hur älskad du är, o efterlängtad.
Vårat alldeles egna lilla mirakel.

Här va du fortfarande liten. v 16

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0