lite gjort

Nu har jag varit hos mamma o hälsat på, fick egentligen inte mkt gjort där.
Fick lite pengar så jag kunde köpa mina tabletter o köpte dom billigaste allternativen.. spelar la ingen roll?
Tror de va f tilval som kostade bara 57 kr för 80 tabletter o de nya järntabletterna som jag skulle testa hette hemofer, nu blir förhoppningsvis både jag o bebis piggare efter de.

Får se va som händer resten av dagen, Malin snackade igår om att komma på en fika, får väl se helt enkelt.
Trevligt att ha ngn som man kan ba ta en kaffe med sådär för att få tiden att gå.
Blir jätte bra när Lizze kommer hitåt igen också.

Blir så sur när mormor frågar hur mkt jag tränar nu.
Jag sa som de va att jag är ute o går men inte ngra lånpromenader direkt eftersom ryggen gör så ont efter för lång promenad, tar de jag orkar med helt enkelt.
Då får jag som svar av mamma o mormor att de är ett tillstånd o va gravid inte en sjukdom.. åh va irriterad jag blev.
Rör mig så mkt jag kan med min förmåga, så nu va de sagt!

Kommentarer
Lizette

haha, dom är roliga dom äldre som har varit gravida och mått bra under grav. Klart man hade rört sig och tränat som vanligt om man mått bra, men lite smålat eller vi kallar det bekväm, det blir man ju faktiskt ;-)

2008-08-28 15:27:59
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0