regn o rusk

ja idag har de faktiskt regnat hela dagen, konstant utan uppehåll.. fy fan!

Igår gjorde vi inget vettigt alls, låg o slappade heela dagen.
Badade med tända ljus o kollade film.
Låg o moste osv, haha vi har våra små utryck jag o Johan nu :)

Idag gick jag upp o åt o gick ut med tilda, sen soomnade vi om.
Johan blev förvånad när han vid halvelva vaknade o jag fortfarande sov, men finns inte annat mkt vettigt o göra i detta vädert.

Vill bli rik, hah vinna på en triss o handla lite kläder o bebis saker. men men fortfarande ett par månader kvar innan den kommer.

Fick föresten en söt body till lillen från Johans föräldrar där de stod 50%pappa 50%mamma 100%cute =)

Nej nu ska jag äta

Kommentarer
Sanna

Låter som en söt body, säg till johan att önska sig en digital kamera i födelsedagspresnet, så du med kan fota lite =)

2008-08-05 19:12:10
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Hej jag heter emmelie och är dålig på att uppdatera ;)

2008-08-05 21:07:06
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0