BVC

Japp vid halv tolv ska vi dit.
Ska bli skönt o komma dit o kolla hur hon växer lill-plutten.
Har en känsla av att hon inte går upp som hon ska, men men jag kan ha helt fel.
Min mjölk e ju fortfarande inte ordentlig alltså, så hon verkar inte bli nöjd.

Igår mellan ca 20-02 va de verkligen jätte jobbigt igen.
Andra natten i rad, hon skriker o är inte nöjd va man än gör.
Verkar som hon vill ha bröstet men tar bara ett par tag för att sedan släppa o skrika otröstligt.
Magen märker man hon har ont i åxå för hon ligger o vrider o vänder på sig hela tiden..
Jag vet inte va jag ska göra när hon är sån, alltså jag tror inte jag äter ngt olämpligt för henne.. för de tänker jag verkligen på.
Vi försöker ju ge henne lite ersättning imellan men hon vill ju bara ha ngra ml, typ 20.
Jaja vi får se vad bvc säger.

Nu ligger hon o sover iaf, ska snart väcka henne o börja göra ordning henne.
Efter bvc ska vi träffa Lizze o Nikki, ska bli riktigt kul.

Nej nu får jag skynda mig , vi ska va där halvtolv. o tro mig de tar tid o va mamma

Kommentarer
Lizette

Jag säger det igen, NAPP som sagt. Det finns specialnappar på lekhörnan som dom flesta barn som inte tar vanliga nappar tar. Nikki tar bara dom medans Mario tog alla nappar. Värt att testa.. Ses sen.. Kram

2008-12-30 10:23:21
URL: http://www.paddis.se
Evelina

Skrev du ingenting om att jag var och hälsade på igår? :( Vill gärna se korten snart! Msn?? pusssöt

2008-12-30 12:24:07
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0