En vecka!

Nu är de en vecka kvar tills DU ska komma ut!
Jag är ledsen men du får inte bo i min mage längre än så.
Din mamma o din pappa vill träffa dig, så kom uuuuuut!

Sitter här slemmig som fan i halsen, hatar de!
Ska försöka äta lite mat o sen låta tiden gå långsamt framåt tills de e dags att dra till spädis.

Igår kom pappa, Christina o Lollo på lite fika innan vi drog o kollade fyrverkerierna, alltid trevligt med lite besök.

Bebis e lika lugn som den varit den senaste veckan o jag hoppas verkligen de beror på att "han" vilar upp sig inför kommande ansträning på förlossningen.
Kommer fan må sjukt dåligt om jag går över tiden, känner mig verkligen deppig nu i slutspurten.
Så om de verkligen finns någon Gud, gör så den kommer när den ska!

Haha ni ser nu börjar jag tillomed be till gud vetni, då e de illa.
De gör jag typ när jag ligger med världens magsjuka "Käre gode gud , gör så magsjukan försvinner så ska jag bli lite mer kristen" Haha

De går utför!

Kommentarer
Lizette

Ja, det kan vi nog hinna med. Jag ska inte göra så mkt i veckan så. Kanske imån en stund? Säg till när du orkar. Ha en trevlig dag... Kram

2008-12-01 11:22:26
URL: http://www.paddis.se
liisa

hej hej va spännande att det bara är 1 vecka kvar innan bebis ska komma =)



Jag hoppas inte att du får gå över jag gick själv över 10dagar och det var verkligen pest och pina..



hoppas du har en bra dag

2008-12-01 11:55:25
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Evelina

Shit, bara en vecka kvar.. Nervös än? När ska vi ses nu då? puss!

2008-12-01 14:27:14
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0