Nej ännu inget

Fortfarande känner jag ingenting, någon mensvärk då o då som man så innerligt hoppas ska bli värre o värre så man äntligen kan slänga i de sista i bb-väskan o bege sig mot förlossningen.
Della o Mamma tror ju stenhårt på imorgon, men jag e ledsen o göra er besvikna. - Tror ni har fel!

Igår kom en försäljare av brandsäkerhet hit.
Varken jag o Johan kan säga nej så nu sitter vi här med ett brandlarm som håller tio år o en brandsläckare.
( iofs är de ju väldigt bra grejer o ha )

Efteråt klingade de på dörren igen, o hör o häpna de va min bror Victor.
Han träffar jag ALDRIG, va faktiskt kul att han kom hit.
I två timmar satt den lilla "ganstern" här o tjötade.
Han va mkt farsinerad över magen o låg o lyssnade o kände på den en del.
Stackars Tilda va självklart skit rädd o vågade inte komma fram från sängen.. Inte ens när Victor skulle ge henne grisöra.
Jag förstår inte varför hon e så otroligt rädd för honom, han har alltid varit snäll mot henne.

Nej nu blir de frukost o mys med Mosen.

Broder Victor

Kommentarer
lollo

Jag tror bäbisen kommer på söndag :) hoppas det iallafall så du slipper magen:) men vi hörs jag ringer ikväll puss puss

2008-12-05 12:13:39
Liisa

Hej!

Den där brandkillen har det stått om i Alingsåstidningen och på Alingsashem.se

Det är tydligen nån ful säljare som gått runt till massor, han var tex hemma hos min syrra.

De brukar spana och sen komma tillbaka och stjäla om de finns nåt de vill ha.

För jag antar att han sa att han var utsänd av tex Alingsåshem? Det gjorde han med min syrra iaf, hon släppte in honom men köpte inget.

Lurigt sånt där.



Hoppas bebis kommer snart. =)

2008-12-05 14:59:41
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Sanna

farsinerad? HAHAHA Vad fan käka stark mat, det ska vara bra. Chili å dyl.

2008-12-05 16:09:42
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Alex

shit va stor victor blivit.

2008-12-06 14:57:53
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0