Bort lite

image68

Ikväll åker jag till pappa..
Eller ja jag åker om tjugo minuter..

Ska va med Evve och vi ska antagligen ut o ta lite shyssta naturkort;)
Sen ska vi även kolla film o tv, så de blir en sån där jätte lugn men skön lördag.

Blev lite berusad igår måste jag säga, beror nog på att jag satt i bastun o att de va så jääävla varmt där inne, för jag drack mycket mindre än vanligt liksom.

Fan Johan gör mig verligen på bra humör, vi har så otroligt mycket gemensamt och jag ser verkligen , verkligen fram emot att träffa honom!
Bara några dagar kvar, jag räknar ner tiden.
Sen är de bara att hålla tummarna att allt är lika bra irl också.


Nej jag får la packa ihop mig o dra mig snart nu.

Ha en bra kväll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0