Dagen går fort


När man har saker o göra, kom precis hem o har varit hemifrån sen strax efter ett.
Stackars Mosen som fick va själv, men samtidigt så klarar hon ju fyra timmar utan problem, bara jag som e extra känslig mot sånt just nu.

Vi fick träna på andningen idag, va la inge vidare kul.
Är tacksam att jag missade den del då man typ skulle skrika när man andades ut, haha!
Johan berättade att dom andra hade gjort de (jag va ju uppe hos läkaren i nästan en timma för att jag smarthuvudet hade sett fel på tiden)
Missade infon om smärtlindinrgen o massagen, de va lite surt för de hade jag velat gått igenom.

Iofs e jag rätt säker på att den ev smärtlindring jag vill ha e ryggmärgsbedövning o lustgas.

Gick igenom en avikande förlossning med, dvs saker som kan gå fel.
De gillade jag inte, de gjorde mig nervös!

Nu ska jag ligga i sängen o kolla tv/film resten av kvällen, orkar inte med mkt mer.

Ja läkarbesöket, va antagligen ngn inflamation i senorna, ska till arbetsterapin för skena o hjälper itne de blir de en annan operation där, fan vilken otur!


Roliga märken man får pga svullnaden, detta är ändå lite märken.

Kommentarer
Alexandra

Hoppas du slipper en till operation hjärtat mitt!

2008-11-04 00:38:46
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0