Besviken

Blir otroligt besviken på dig.
Du säger att allt jag gör är att tjata, men varför hjälper du inte till o ta egna insiativ istället?
Alltid när jag säger ngt får jag svaret - Ta de lugnt eller - Snart.
Sur är du o beter dig faktiskt riktigt illa just nu.

Ville börja måla idag, men du orkade inte.

Mår inte alls bra av ditt beteende o de måste ske en förändring, försöker att va den mogna av oss.
Men inse mitt humör inte är som vanligt.
Ta ansvar o väx upp, inse att saker o ting blir inte gjorda av sig själva.
Jag är gravid o vill inte ta allt ansvar ensam.

Vet inte mer va jag ska skriva, är bara ledsen.

Kommentarer
Anonym

Ush min kille är också sådan.

Förväntar sig ha allt serverat på en silvertallrik.



orkar inget och om man vill ha något gjort så får man tjata och då är man en tjatkärring



sucha!

2008-09-30 16:21:21
Evelina

Jobbigt för dig :( Förstår att du vill ha hjälp. Och det borde du få! Äevn om du inte var gravid. Jag kanske kan hjälpa till? Har inget för mig på dagarna ändå.. Ska vi ses ikväll? puss

Alex

Hej gumman! Behöver du hjälp med något så hojta till! Finns här och är ju mycket i Alingsås nu. Tankarna till dig min Böna.

2008-09-30 19:44:01
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0