Ännu en ny vecka

Dagen hos Della igår va super kul.
Blev la inte överdrivet mkt scrapbooking eftersom vi inte hade ngn fantasi, två kort blev isatta bara.
Men jag e ju inte lagd åt de där pyssliga hållet överhuvudtaget, så en stor eloge till mig som ens gjorde ETT kort alldeles själv.

Slänger in massa bilder så får dom tala för sig själv :)

Scrapp

Jag o minsting syster fjantar

Ebba hälsar på Borat

Hos sina mostrar

Haha hela gänget samlat

Helt klart snyggaste bilden på mig

Fotosession (missbrukar brunutansol)

Tilda


Alltför idag, så kul hade vi igår iaf.
Hoppas på en händeleserik dag idag med.

Kommentarer
Lizette

Så fina ni är men shit vilken liten bitch din syrra blivit.



Blev det bra i hennes album? Jag glömde skriva, går det att skriva i den i efterhand?

2009-04-20 12:41:38
URL: http://www.paddis.se
JosefinEmilie

Du o daniella ser verkligen ut som twins!! :D

2009-04-22 19:55:19
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0