Det sitter kvar

Oron sitter kvar ännu, jag vet att jag borde lugna ner mig.
Men ni som känner mig vet att de e nästintill omöjligt.

O till er som kommenterar, glöm ej skriva vem de e ifrån.
Anledningen till att jag tog de va för att när man blir 23 blir alla inbjudna till o göra ett.

Jaja jag måste hoppas på att de e lugnt, har svårt o göra om de sen igen bara eftersom jag verkligen fick rejält ont inombords när dom utförde testet. FY FAN!

Pappa o Christina kom o hälsade på igår, fick lite skaer från Afrika :)
Han tyckte Ebba hade växt rejält vill jag lova..
Hon bara skrattade åt sin morfar o visade inga tecken på o va blyg, inte ens Christina blev hon ledsen när hon såg igår :)

Mamma kom o vi gick en promenad sen med, annars gjorde jag inget på hela dagen.
Kände mig nervös o trött, la mig även igår o sov en 20 min på eftermiddagen, inte alls liks mig egentligen men nu börjar de bli till en vana.

Ska klippa mig idag kl elva.
Kommer sakna Ebba enormt mkt under den tiden.
Hoppas de går fort o att allt funkar när hon är hos sin mormor.
Att hon tar flaskan osv.

Nej fan orkar inte skriva mer.
Sorry att de inte e mkt nya bilder men vi installerade om datan precis o Johan har inte lagt tillbaka dom ännu.

Kommentarer
Anonym

då måste ja kolla där idag... therese

2009-04-29 09:22:15
Evelina

Hej gumman! Hoppas som sagt på en promenad idag! Kanske efter mitt prov i värsta fall? puss!

2009-04-29 09:30:50
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0