4 veckor med GI

Tiden springer iväg, märker knappt av de ens längre.
De har verkligen blivit en livsstil!
- 5,2 kilo visade vågen i morse, o ja jag får vara nöjd.
Dock har mina cm börjat avstanna, gör mig lite ledsen eftersom de e mkt jag vill tappa o de e ju de som omgivningen ser. Dom ser ju inte att jag tappat 5,2 kilo utan att jag blir smalare.
Hmf, hoppas de rasar lite extra nästa vecka istället då.
Kom iväg till gymmet även igår, well done Emmelie.
Två gånger i veckan har jag satt som mål o gå dit, för de e ju bra mkt bättre än inget o vill inte sätta alltför höga krav på mig själv.

Gårdagen bestod av sådanna roligheter som att städa o tvätta.
Kul onej, men välbehövligt!
Behövs iofs plockas idag med efter att Ebba varit i farten med alla leksaker, o en viss Johan som heller inte e den bästa på o plocka undan efter sig.

Kontaktade min förra arbetsgivare igår via mail.
O min anställning finns ej kvar, för dom hade fattat de som om jag ej ville komma tillbaka (Iofs sant)
MEN jag har inte skrivit på ngra papper om att jag slutat utan dom har bara tagit de förgivet när min första mammaledighetrs period gick slut 1aug, har dom gjort rätt?
Borde man inte fått reda på detta o fått skriva på papper om uppsägning?
VÄääldigt skumt tycker jag.
Kanske borde snacka med facket, till nån nytta ska la dom va om man betalar så sjukt mkt pengar till dom.

Funderar på o ta me mig Tilda o Ebba på en morgonpromenad bort till mamma sen.
Hon har ju kommit hem efter hennes andra ryggoperation o ville gärna se hur fotorna hos fotografen blev.
Hade velat träffa syster med, va längesedan o hon har varken sett Ebbas ålande eller lilla tand.
Får styra upp de där.

Jävla kameran e på ngn konstig inställnging o jag fattar inte hur man ställer tillbaka, hade tänkt ta ngt kort o visat lite på hur bilderna blev, men de sket sig ganska stort eftersom Emmelie är gaaanska oteknisk.

Esch , nog om detta.
Ska kika vidare.


En kväll i juni tillsammans med mina två favvoriter

Kommentarer
Lizette

du är vacker du gumman!!!

2009-08-29 09:43:56
URL: http://www.paddis.se
Rebecka

Haha jag ser framför mig du å en kamera. Hur sur du blir när den inte gör som du vill:D Du, 5,2 kilo är MYCKET! Du är såå duktig, du ska dra med mig på gymmet när jag kommer dit sen så du vet:)

2009-08-29 10:05:33
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Mela

vi har tänkt bo kvar i göteborg :-)

Trivs bra här, men området kunna vara bättre som sagt...

2009-08-29 14:52:53
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0