Söndag igen

Ringde barnmottagningen igår o hon har antagligen åkt på något magvirus.
Så skulle försöka ge henne saltsockerlösning hela dagen o väldigt mild mat.
Okej hon bajsade inte fullt så många gånger igår, men de första hon gjorde nu idag när hon vaknade va o bajsa.
Stackars lilla Ebba, har ju hållt på i flera dagar så man tycker de borde ge med sig snart?

Första dagen med GI-metoden igår med då.
Funkade bra, jag va inte de minsta hungrig eftersom man typ åt hela tiden.
De jobbiga är la isf o laga två mål om dagen så.
Skulle egentligen gått till mamma o vägt mig så jag hade en startvikt men hon svarade ju inte trots att vi hade bestämt o allt.
Måste ta mina mått med, men de gör jag idag.

Ska iväg till Pappa o Christina idag tillsammans med Lollo.
Kan va skönt o komma hemifrån lite, vet inte alls va vi ska göra men de löser la sig.
Lite sugen på o meta, får väl se.

Igår kväll fick jag ett sms från ngt konstigt nr.
De visade sig vara en kompis som jag ej pratat med sen jag blev gravid.
För o göra historien kort så va de såhär, jag berättade jag va gravid o vi träffades la nån gång efter de, o bestämde att ses veckan därpå igen.
Men jag ringde,skickade sms men inget svar.
Sen mötte jag henne i affären o hon kollade inte ens på mig, så har de varit fram tills nu.
Helt utan orsak.
Hon frågade hur allt va o ville vi skulle ses ngn gång så hon fick en chans att förklara sig.
Jag har ju undrat hela denna tiden men är grymt sårad efter hur hon bettedde sig så jag vet inte hur jag ska göra.
Får se.

Suck va jag är trött, önska Ebba kunde sova lite bättre o lite mer sammanhängande om nätterna.


Som sagt tiden går fort.
Känns som dopet va igår, men icke.
Jag farfar,farmor o Johan.

Kommentarer
Lizette

Gud vad söt hon var i sin toffs :-)



Oj, har hon hört av sig igen? Shit, känns som dejavu :-P haha.. Hoppas hon hade en riktigt bra förklaring.



Hur mår Ebba idag med sin mage? Går det bra med GI? Kram

2009-08-02 08:19:33
URL: http://www.paddis.se
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Trist med människor som plötsligt försvinner... men lyssna på hennes förklaring... kanske hände det något tragiskt i hennes omgivning som inte alls hade med er att göra... lyssna kan man alltid göra, sedan är det ju en annan sak vad man tycker och känner om det som man hört...

2009-08-02 16:31:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Leinda

Du är veldigt fin på den bilden!

2009-08-03 16:14:24
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0