Hemma igen

BVC tanten sa att allt va normalt med skriket.
Men hon sa att ge de ett försök o all mjök, dvs inte typ kunna äta ngt eftersom bröd o sånt ota innehåller de.
Får se om jag testar de sen.
Ska köpa mer färnkålste för mitt e slut, värt ett försök o dricka de minst tre gånger om dagen ( vet dock inte om jag tycker jag märker någon direkt skillnad )

Hon vägde iaf 4475 g nu :)
56,5 cm lång :)

På spädbarnsgruppen sjöng vi alla för Ebba idag o gratulerade henne eftersom hon fyllde en månad förra veckan.
Usch med alla hormoner i kroppen blev man nästan lite lipig.
Hon sover nu, skönt eftersom hon bara sovit korta perioder under dagen.. men nu har hon nog sovit strax över en timma o de behöver hon verkligen.

Suck, idag e jag verkligen helt slut!
Känner att all brist på sömn börjar komma ikapp nu o jag hänger inte riktigt med alls.
Varje kväll hoppas man på samma sak, att de ska få sovas lite utan att hon skriker.
Hon får gärna gråta o va ledsen de e inte de, bara man kan trösta henne.
För när man ej kan trösta henne känner man sig  verkligen värdelös som mamma.
Men som sagt vi håller tummarna för inatt.

Imorgon ska jag till bm på återkontroll.

Nej ha de.

Kommentarer
Sanna

Jajamän, det är du som tagit kortet med, sen stod du å garva åt mig när jag ba spydde hahha.

2009-01-19 16:37:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Om det var, jag lever på dem än :) Ska leta fram bilder och framkalla när jag har råd och sätta in i vårat album. Minnen ska man ju bevara right :)

2009-01-19 19:26:35
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Testa med spädbarnsmassage som heter I love you. Kolla med någon som kan. Lycka till

2009-01-19 22:54:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0