Tisdag

Varför kan inte solen bara skina för?
Längtar efter den, känner jag är i stort behov av en dag på stranden, mkt frisk luft o massa sol.
Ebba älskar ju de med, även om hon självklart sitter i skuggan, men att få va med ute, plaska i vattnet osv.
Jag hoppas verkligen inte sommaren är över redan.

Får se om de nya försöket funkar idag nu, nu fick Ebba välling vid halvsex imorse o får sedan sin frukost som vanligt, fast vi skippar gröten.
Som sagt jag testar gärna allt.

Ska nog vandra bort till mamma vid tio tiden nån gång, förbannat tråkigt o bara sitta hemma.
På tal om hemma så kan jag säga att lägenheten känns så mkt bättre nu när vi fått iväg massa grejer o mer förvaring, jag tänker inte på att jag vill flytta på samma sätt längre.
Jag står ut nu, så himla skönt.

Har absolut inget vettigt o dela med mig av idag än.

Men bjuder på min skönhet!


I Nolhaga o busar


Ebba med sin allra minsta kompis Thea


Finare unge finns inte, ledsen alla ni andra mammor :)

Kommentarer
sarah

Hon är ju en skönhet!

Hoppas allt är bra me dig, Lust att komma ut på fika nån dag?

2009-07-28 19:15:28
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Rebecka

Herregud vilka ögon hon har! Du kommer behöva hålla hårt i henne när hon blir äldre! :) Hörde nåt om att de skulle bli bra väder lite in i augusti igen. så får hoppas på de! Puss

2009-07-29 01:21:43
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0