Lite av varje

Blev en dag på stan igår, eller ja va ute o promenerade vid halvnio för o få Ebba o somna, men icke så tog vägen hem till mamma o begav mig med dom till stan.
Kollade in nya affären med massa beganade barnkläder men tycker inte den va så mkt o hurra för faktiskt.
En klänning blev de till henne.
Har shoppat mkt de senaste, mår lite dåligt över de samtidigt som jag hade fått tillbaka pengar från skatten o ej gjort av med överdrivet mkt pengar.
Hittade även en turkos kort kjol o ett svart linne på Gina till mig, o de förtjänar jag för de e inte offta jag hittar något som jag trivs i.

Så vart hemma sen tills vi gick till Savannen o spelade brännboll.
Ebba va ganska gnällig o jag vet inte riktigt va de va med henne, så jag o Alexandra fick ta hand om våra flickor istället för att vara med.
Men va kul.
Bestämde att vi skulle ses o grila allihopa ngn kväll i sommar.

Lillfröken sov bara tre gånger på hela dagen igår.
De e lite, eller ja hon brukar kanske sova fyra iaf.
O tro inte de e långa perioder , nej tjugo min typ.. men men .

Hon vaknade inatt o va ledsen o ville varken ha bröstet eller nappen.
Kände mig lite lätt irriterad eftersom jag va trött o hon ALDRIG gör så annars.
Ngra minuter senare så kaskad spydde hon ner HELA sängen.. stackars lilla Ebba.
Kräks överallt o i mängder fick jag upp o byta lakan o försöka tvätta av de värsta hon hade i håret.
Usch va synd jag tyckte om henne då.
Men efter ett tag somnade hon om igen o åt även riktigt under ngn gång senare under natten så ngn magsjuka kan de la knappast varit?
Nu är hon sig lik nämligen.

Jaja ska nog till pappa idag istället är de tänkt.
Men man får se va som händer!


Efter en måltid, tro mig jag försöker få henne att inte kladda, de e OMÖJLIGT


Alexandra o lilla Emilia 5 månader

Kommentarer
Tarja

Vilken fin design du har, och vilket gulligt mat kort... awwww... vad jag saknar den tiden.

2009-06-28 22:28:18
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0