Då kör vi!

Nu är tanken till att jag ska göra ännu ett försök till att börja mitt nya hälso-liv.
Får väl se hur de går dennna gången, jag hoppas jag har motivationen att fortsätta o inte faller för frestelser.
Men jag tänker leva, tänker inte bara leva på salladsblad.. jag ammar ju o mkt går faktiskt åt där med.

På tal om ammning så har Ebba  velat äta typ hela natten.. tar ngra tag o släpper sedam för o sova ett par minuter o sen börjar hela visan om igen.
Varit ledsen en del, så natten har kännts lång.

Va o handlade lite igår o har iaf lite mer möjligheter till nyttig kost hemma nu. Jaja nog om de. Håll tummarna att jag är stark o klarar de denna gången!

Kryssningen närmar sig o jag vet inte ens vilken tid vi åker eller något.
Vet att de e på Lördag men då ska vi ta tåg till Stockholm då innan med.
Jag tänker inte ringa o ordna detta nu, de e fan upp till Johan o ta reda på när dom bokat biljetter till.
Jag kan inte göra allt, men känner att jag gärna vill veta typ NU vilken tid de blir så man kan planera lite mer o förbereda sig mentalt.
Måste preparera mig med åksjuketabletter o sånna sjösjuke armband, värt att testa för hur kul e de att må illa ett helt dygn på Finlands färgan?!

Va o kollade på en lägenhet igår, dom ringde nämligen från annonsen jag satte ut.
På mjörngatan så gården nedanför alltså.
Problemet e att dom redan sagt upp sin lägenhet fast den har ej kommit ut på nätet än o folk har alltså ej haft möjlighet att anmäla sig intresserade.
Men chansen att dom skulle få byta med oss istället e typ noll de vet jag redan.
Men kan säga att den hade varit perfekt för oss.
En lagom stor trea på nedersta plan med balkong o lekplats utanför, o kvar i samma område som nu.. perfa!

Men men får fortsätta sätta ut annonser med jämna mellanrum o hoppas på ett mirakel.. för de är TRÅNGT.

Nepp tillbaka till kaffet för att sedan mata Ebba IGEN.
Egentligen borde man inte behöva amma, Ebba


Kommentarer
Lizette

Antagligen så blir hon inte mätt på bröstmjölken, därför hon beter sig så om nätterna. Vi bytte till ersättning för Nikki på nätterna och hon sover mycket bättre, ibland 5 timmar i sträck. Annars finns ju välling också du kan ge henne. Värt att testa i alla fall.

2009-05-25 09:46:04
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0