Energin=bortblåst

Det här med tidsomställningen funkar varken för mig eller Ebba nej jag är så trött så jag vet inte vad.
Somnar innan mina favorit pogram på tv på kvällarna, detta resulterar att jag missade slutet på Desperatre o HELA Greys igår!
Får be Johan ordna så jag kan kolla ikapp mig.
Hade jag inte vetat med 100% att jag inte är gravid så hade jag börjat undra, för trötthetet efterliknar lite de faktiskt.
Men men jag har ju en väldigt aktiv o väldigt intensiv liten dotter med, så konstigt vore de la om man inte kände sig lite mör :)

Borås besöket då, va så nervös i bilen på väg upp så de va inte klokt.
Väl där fick jag genomgå en mammografi (röntgen av brösten)
Kändes riktigt pinsamt o ganska förnedrande när dom tog så o klämde ihop brösten, men de e ju deras jobb och de är ju för en god sak.

Knölen syndes mkt riktigt på bilderna så jag gick vidare o skulle göra ultraljud på dom.
Där inne fick jag ligga ett tag själv och hann få syn på världens största spruta, (såg ut som en sån där mega spackelspruta)
Hann alltså bli alldeles yr av blotta tanken .
Läkaren kom in o gjorde nogrann ultraljud av båda brösten o allt såg jätte fint ut.
Hon hittade knölen efter många om o men o sa -Ja jag kan ju garantera att de inte är cancer iaf.
Sen kunde hon inte säga precis va de var heller men hon sa att "om jag bara får tag i den kan jag ta ett prov till den"
Jag tackade vänligt men bestämt nej efter att ha sett sprutorna, men hon sa att va de än är så är de ofarligt iaf.
Så jag bryr mig inte om o veta va de är, allt för o slippa megasprutan!

Så nu kan jag slappna av på den planen iaf.
Nu är de "bara" cellförändringarna som ska kollas upp mer grundligt med.
Är livrädd men tänker inte tänka på de för än de närmar sig datumet 12/11 mera.

Träning Gi o allt sånt där, jadu har inte tränat sen en vecka tillbaka.
Men jag har varit så trött o verkligen inte haft energi till de just nu.
äter fortfarande rätt iaf!

Får sätta igång nu, Ebba vill nog ha sin gröt.

Ha en bra dag alla ni andra, o glöm inte lämna nån kommentar ibland.. börjar bli dåligt med de trots att läsarantalet ändå är ganska högt.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0