Har jag blivit gammal o gaggig?

Stin kom igår o de va trevligt.
Blev iofs bara 2 glas vin för mig, pallade inte mer.

Jag har nog blivit gammal, o gaggig åxå om man ska lyssna på Lizette :) Haha
Nej men sjukt jobbigt är de när man fått grannar som verkligen spelar på som idioter på kvällarna.
Jag gick inte in för man vill inte va nån såndär surfitta liksom, men halv ett gick johan dit o knackade , dom öppnade inte men sänkte iaf.
Nu kommer jag hysa agg mot dom i all framtid om jag känner mig själv rätt, haha!

Ser faktiskt ut o bli en fin dag, helt otroligt efter allt detta regn har jag nästintill glömt hur solen såg ut.
Då måste jag passa på o va ute idag, ta mig en långpromenad o kanske ner till Nolhaga o mata änderna, undra om Ebba gillar de?
Värt o testa eller hur.
Om de finns någon vänlig själ som vill umgås med mig där ute så hojta till!

En gång sov Ebba igår på dagen.
Helt otroligt att hon orkade, hon va trött många gånger men ville nog inte erkänna de för sig själv.
Men hon somnade tidigt igår kväll halvsju redan, riktigt gött!
Nu springer hon omkring i stolen o gnager på en gurka, hon är tokig i gurka!

Har så jävla dåligt samvete idag.
Känner mig dum o misslyckad.
Åt ju lite tortillachips igår, ganska många faktiskt.
Varför är jag så jävla dum?
Idiotiskt va de.
Jag sa ju från början att jag en gång i veckan skulle kunna unna mig något, varför mår jag så dåligt när de e just de jag gjort nu då?
För egentligen så vet jag att om jag är strikt o duktig 6 dagar i veckan med motion o träning o självklart mat så kan man unna sig ibland, UTAN att ha dåligt samvete, men usch de har jag!

Nu får de va färdigtänkt här, orkar inte grubbla över de mera.
Får försöka komma iväg till gymmet eller gå långt idag.

O jag säger de igen , UMGÅS med mig! Haha ;)


Ebba i en av sina leksaksbackar


Checka in frillan


Precis nytaget i pyamasen ätandes på gurkan :)

Kommentarer
Lizette

Urgulliga kort, Nikki älskar också gurka. :)



Lite tortilla chips är nog ingen fara, men nöttre är bättre. OCh det får du äta lite granna ur GI synpunkt och det finns jätte goda nötter i naturgodiset. Testa det om du gillar nötter vill säga. Så får du nog inte dåligt samvete efteråt heller.

Hoppas du får en bra dag. Kram

2009-09-06 11:28:16
URL: http://www.paddis.se
therese

ja vi får väl ta o träffas nån dag då...

2009-09-06 20:55:31
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0