Tar vara på tiden o vilar

Kan säga att jag aldrig tidigare sett Ebba så trött som nu nyss.
Hon satt vid stolen o riktigt himlade med ögonen o dom va precis öppna.
Jätte ledsen va hon också dessutom så jag bar upp henne o la ner henne, hon somnade direkt hon fått huvudet på kudden.

Maten åt hon inte heller.
Jag vet jag ältar de men man blir ledsen när hon inget äter alls.
Vill inte erbjuda annat ist liksom, ät de som serveras annars va utan!

Gick mig en runda på stan förut medans Ebba va på dagis, riktigt tråkigt o gå omkring där o kolla utan att kunna köpa saker.
Va o tyckte i massor av fina kläder som jag hade velat köpa till min skatt, men finns inte ekonomin så finns den inte.
De suger.
Inte lär den bli bättre när jag börjar plugga heller..  Åh är så kluven, behöver pengar men känns som om jobb typ är omlöjligt o få o att man faktiskt borde plugga.

Att Johan skulle få något jobb är la heller ingen stor chans eftersom han inte heller har någon utbildning o inte tar för sig saker o e social osv.
Jobbig sits.

Tänker lägga mig i sängen o vila ett par minuter nu medans jag kan.


I detta nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0