Vårdcentrals besök

Update: Va på vårdcentralen med Ebba och skulle få något emot hennes hosta.

Fick även veta att hon antagligen haft en öroninfektion så de liksom spruckit, men han sa att de va på läkningsvägen nu så dom behandlar de inte med något. Måste ju göra AS ont, men man har inte märkt något på henne.

Ögoninfektionen har hon ju åxå fortfarande men de va ju inget nytt.

Men får inget emot hostan. Konstigt va? Allt dom säger jag ska göra är att höja upp sängen, men de hjälper liksom inte. Stackarn kan ju inte sova för hon hostar så.

Är iaf hos mamma en sväng, ska iväg till spädbarnsgruppen men Ebba blir kvar här.
Kan faktiskt va skönt o komma iväg på något själv ibland med, även om jag på just de stället föredragit att ha henne med.

Höres senare :)


Kommentarer
Sanna

Gumman jag har tappat min mbl så just nu är jag utan tele, så att du vet var jag tagit vägen. loove you

2010-04-19 15:28:10
Stina

De e galet.. hugo har hostat i 9 veckor!

2010-04-19 17:14:28
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Charlotte

Okej, ja jag får se hur det blir med bedövningen :) Hur är det med dig idag? Kram

2010-04-19 17:30:58
URL: http://snigelbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0