Onsdag och de är dags för en ny sak i livet.

Onsdags morgon - Idag börjar skolan!

Jag är så himla nervös, komma till ett helt nytt ställe med massa människor man inte träffat innan o sedan desstom bli tvungen att genomgå sånna där töntiga presentationslekar (Jag hatar sånt)

Men jag är övertygad om att de kommer bli bra på skolan så fort man vant sig o kommit in i de, men de kommer bli kämpigt att va ifrån min fina flicka hela dagarna.
Men de är ju för hennes skull jag gör de, för att hon ska få växa upp o få testa på massa saker utan att man behöver vända på varenda liten krona - För tids nog ska la ekonomin bli bättre när man pluggar och får sig en utbildning?


Vädret ser fint ut, himlen är blå och solen tittar fram - Underbart!


Kommentarer
Thea`s mamma

Håller med dig jag har redan gjort ett cellprov för 3 år sedan så nu var det dax igen urk..

2010-08-18 11:38:46
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Emelie

Nej men vad roligt!

Hittade din blogg via Stinas kommentarer... Jag heter själv Emelie och födde en dotter den 5/5 i år... Ebba heter hon!

:)

2010-08-18 12:39:22
Linnea

Ekonomin komme bli bättre ja. :) du ska vara såå stolt emmelie, jag e impad av att du sätter dig i skolbänken igen. :)

2010-08-18 13:18:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0