Dagis

Städningen är gjord och skruttan är på dagis.
Jag sa till dom idag att hon MÅSTE ha på sig dom vattentäta vantarna och byxorna över ovarallen om hon ska va ute i snön och leka.

Dagen består av absolut ingenting.
Ska snart börja med lunchen som Della va snäll o tipsade om.
Får väl hoppas de går ner i Ebbas o Johans mage, de blir iaf en slags köttfärsås blandat med ris och in i ugnen tillsammans med ost, veta fan va de heter men :)

Känner mig rätt tillfreds för stunden vilket är skönt.
Det är väldigt uppochner just nu så jag njuter av stunderna då livet känns väldigt helt okej.
Egentligen har la jag inte mkt o klaga på, men saker o ting måste ändå bli bättre från Johans sida och ekonomiskt.
Annars går jag i taket en vacker dag.

Har ingenting o skriva om just nu.
Känner mig relativt tråkig o orkar inte pilla ihop ett bättre inlägg än såhär.

Kameran har jag glömt hos mamma, men när jag hämtat hem den så ska jag lägga upp ett klipp då Ebba dansar.
Mammas lilla stjärna kan allt hon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0