sjukstuga

Dagen har inte varit rolig.
Ebba hade som sagt feber och har varit extremt gnällig o ledsen hela dagen.
39,2 va den uppe i nu precis innan jag la henne o gav henne en alvedon.
Stackars lilla tjejen!

Sitter här med tända ljus nu eller -Bögfasoner- som Johan så fint kallar de när man tänder upp o gör de mysigt.
Men sak samma jag njuter av de iaf, och sen ser de mysigt ut utifrån också.

Väntar på att Johan ska komma upp o sätta sig på övervåningen medans jag lagar tacosen (hör inte om Ebba vaknar om jag är nere i köket)
Tio minuter sa han jag skulle vänta, hm jag är hungirg nu nu nu!

Elräkningen kom med, lagom skoj 1100 ca för decembermånad när vi inte ens bodde här utan bara hade lite element på. + en avflyttningsräkning från andra lägenheten på ca 500 kr.
Jätteskoj känns de verkligen!
Hoppas de lönar sig nu framöver när jag tecknat fast pris ist för rörligt, elpriserna har ju varit sannslöst höga de senaste!
Jag menar jag är jätte noga med o släcka efter mig o ta ut sladdar som inte används osv.
Värme måste vi ha o varmvatten slösas inte heller.
Buhuu!

Nej nu har de ta mig fan gått tio min, vill gärna hinna äta innan de e dags o för Ebba o vakna sin första gång, för att få henne o somna om kan ju ta alltifrån 5min till 1timma.

Lets dance ikväll med, gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0