Har jag blivit de jag absolut inte ville vara?

Jag kommer på mig själv med att förlägga massa saker nu den senaste tiden.
Kan leta mig galen efter mobil, nycklar och träningskort.

Är de ett tecken på att man börjar bli gammal?

Trött som tusan är jag, på dagarna går all min energi till att behaga Ebba, en såndär inne-dag och slappis dag existerar inte här hemma.
De är high life från morgon till kväll.

Om kvällarna när Ebba somnat är jag så trött så jag offtast tackar nej till att hitta på annat än o sitta på soffan o slappa.

Har jag blivit en såndär tråkig gammal Svensson som jag inte ville bli?



Kommentarer
anneli

nja skulle nog sattsa på för lite sömn :P man har en förmåga att bli lite förvirrad då =)

2010-07-25 11:02:00
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Tova

Haha, så där har jag alltid varit, förvirrad och glömsk och vet ALDRIG var jag lägger saker ;)

har nog inte med åldern att göra i mitt fall alltdå, men visst kan det nog förvärras av sömnbrist och en trött mamma-hjärna ;)

2010-07-25 12:21:55
URL: http://trasslet.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0