Jag ger upp innan denna dag ens börjat känner jag.

04:30 vaknade Ebba, de är sinnessjukt och jag accepterar de inte.
Försökte i 1,5 timma få henne o somna om på diverse olika sätt, först en flaska välling o sedan ner i hennes säng igen.
Men de funkade såklart inte, jag är trött!


Har en tid hos tandläkaren idag med, har inte vart där sen typ 2007 och de känns som om jag verkligen borde ta chansen att gå.
Men de kostar 912 kr o vi är fattiga som tusan, vet inte hur jag ska lösa de.




Ge mig styrka att klara denna dag, får försöka hitta på något så tiden går fort.
Åh no jag ger upp.



Kommentarer
Emelie

Om du inte har varit där sen 07 borde du ju ha ett gäng sånna rabatter för varje år så det kanske inte blir så dyrt? Det är ju typ 300 per år eller något sånt, vet inte riktigt hur det fungerar! Jag har ju fått det där frisktandvårdstillägget så jag betalar 45 kronor i månaden istället och då ingår lagning och sånt om jag skulle ha hål.. Men då måste man göra en undersökning och sånt först och få godkänt.. Ring och kolla!

2010-07-06 10:40:05
Anonym

Du har bokat en tid hos tandläkaren men kan inte betala och nu tigger du pengar genom bloggen som vanligt.

2010-07-07 05:44:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0