Måndag morgon-

Startar dagen med gnäll från frökens sida, va är de som är fel?
Nu är hon dock sockersöt igen o står o kramar o pussar mitt ben för jag har plåster på ett skoskav.


Ska göra ett nytt besök på arbetsförmedlingen o se om dom kan få tummen ur o fixa de som ska ordnas för att jag ska få csn, alltså jag säger som alltid - myndigheter är inte skoj o ha o göra med!
Men allt ska förhoppningsvis lösa sig idag.


Annars då?
Mottages gärna tips på va man kan hitta på.

Och stort tack till syster www.dellisch.blogg.se för jag vann hennes tävling.
Kika in på hennes blogg vetja, vet de kommer komma mer tävlingar framöver.


(va har era söta kommentarer tagit vägen?)


Kommentarer
Simon

vilket läckert super smile hon fick till där :) har en liten överraskning till Ebba som ligger och väntar på henne här. :P

2010-07-19 10:17:48
Therese

Vad fint ni hade det! Jättemysigt :) Jag tyckte inte Ebba var gnällig alls, fast det är klart hon hade ju fullt upp med att skydda alla sina saker från Pascal :) Kram!!

2010-07-19 15:13:57
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0