Nu tror jag de är höst.

Hösten är här tror jag bestämt.
Elva grader och har ösregnat och blåst sedan vi steg upp 05:30 imorses.

Jag gillar de inte!


Hela morgonen har spenderats inomhus, jag har suttit o läst mängder av böcker med Ebba och vi har suttit o sjungt (allt i ett försök att underhålla fröken INNE)

Två maskiner tvätt är tvättade och upphängda och jag har hunnit med disken - Effektivt Emmelie.

Nu blir de lunch, spagetti o köttfärsås.
Får skynda göra de så jag kanske hinner slumra ett par minuter sedan.


Morgonen.

Kommentarer
Rebecca

Jassså :D hallon mums. Ja vi lär ses en del :)

Jag längtar verkligen till flytten.

Melvin börjar på dagis där uppe den 2a aug.

Ska bli kul. Så han kan skaffa sig lite vänner :)

2010-07-25 11:25:51
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0