Andra natten : Ja inte lika smidig

Jag tänker inte försöka beskriva hur himla trött jag är, men om man säger såhär:Vår trerätters middag som vi lagade blev en tvårätters för min del. Ebba vaknade innan efterrätten o vägrade somna om.

Jag försökte ta med henne ner, lägga henne på soffan, i vagnen men inget gick (men nog va hon trött alltid)
Efter 1,5 timma somnade hon om igen, men då kunde jag inte flytta mig en milimeter.
En stor del till varför hon inte kunde sova är alla jääääääkla flugor som hon är rädd för.
Varje gång hon slummrat till o en fluga började surra vid hennes öra så vaknade hon o va ledsen.
Landet?

Så en aning trött är jag.

Dagen ser ut att bli fin, klarblå himel såklart.
Ebba har finaste gröna klänningen på sig, men mamma Emmelie blev stressad när jag packade innan vi for så jag har verkligen inte lyckas packa något som jag kan tänkas använda tillsammans eller när de e varmt.
Man märker va stress gör med mig.


Fortsätter dricka kaffet nu jag..

Förresten, godmorgon :)


Vi hjälptes alla åt att tvätta Beckas pärla igår, stora som små.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0